سایر مقالات

دنیای مد و لباس کودک

فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه

خرید لباس برای کودکان نیازمند دقت و حساسیت بیشتری است. زیرا کودکان از همه‌نظر حساس‌تر از بزرگسالان هستند. و پوست آن‌ها نسبت به پارچه لباس سریع واکنش نشان می‌دهد.

شاید شما جزو والدینی باشید که به خرید لباس برای کودک‌تان بسیار اهمیت می‌دهید. دوست دارید لباسی که کودک‌تان به تن می‌کند کاملاً راحت، زیبا و نرم باشد. از آنجایی که بچه‌ها پوست بسیار حساسی دارند باید در انتخاب لباس کودک حسابی وسواس به خرج دهید. تا پوست فرزندتان بر اثر آن لباس دچار حساسیت نشود. کودکان معمولاً لباس‌هایی از جس نرم و راحت دوست دارند.

راهنمای خرید لباس کودک
– اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس برای کودک باید رعایت کنید توجه به جنس لباس است. لباس کودک باید جنس پنبه‌ای، نخی یا کتان داشته باشد. حواس‌تان باشد که لباس‌های پشمی برای کودکان ایجاد حساسیت می‌کنند.

– رنگ لباس کودک جزو فاکتورهای مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه کنید. رنگ‌های شاد و روشن بر روحیه کودکان تاثیر می‌گذارند. سعی کنید برای لباس کودک اصلاً سراغ رنگ‌های تیره نروید. زیرا کودکان معمولاً لباس را به دلیل رنگ شاد و طرح فانتزی آن دوست دارد.

بهترین جنس لباس کودک
– در خرید لباس کودک به سلیقه کودک هم اهمیت دهید. و سعی کنید لباسی که برای فرزندتان می‌خرید مورد پسند خودش هم باشد. زیرا اگر کودک لباس را دوست نداشته باشد هرگز آن را نخواهد پوشید.

– موقع خرید لباس برای کودک در صورت امکان آن را پرو کنید و ببینید رنگ آن به پوست فرزندتان می آید یا نه. اگر رنگ لباس با رنگ پوست کودک هماهنگی نداشته باشد روی چهره کودک تاثیر منفی می‌گذارد.

– به سایز لباس دقت کنید و سعی کنید لباسی بخرید که دقیقا اندازه کودک‌تان باشد و با فکر کردن به این موضوع که سال دیگر هم لباس را تن فرزندتان کنید لباس بزرگ نخرید.

 

 

 

این مطلبِ یکتا متعلق به سایت تی‌تی‌گل است.

پوشاک بچه‌گانه، دخترانه، پسرانه|فروشگاه اینترنتی تی‌تی‌گل، فروشگاه آنلاین|خرید لباس کودک و نوجوان، ارزان، جنس خوب، باکیفیت|شیک، اسپرت، مجلسی|بهاره، تابستانی، پاییزه، زمستانی|ایرانی، ترک، چینی،تایوانی|پیراهن، کاپشن، شومیز، تیشرت، تاپ، دامن، شلوار کتان و جین، شلوارک، لباس ست، سرهمی، لباس مجلسی، جوراب، جوراب‌شلواری، کیف، کوله‌پشتی، کفش، لباس زیر، بافت، سرهمی، زیردگمه، پاپوش، صندل، کلاه، عینک، هدبند، گل‌سر، دستمال گردن، شال، ساسبند، پاپیون، کش‌مو، ادکلن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *