سایر مقالات

چه‌ طور لباس بچه‌ گانه انتخاب کنیم؟

انتخاب لباس بچه گانه

انتخاب لباس بچه گانه

پوشاک مخصوصاً در نوع بچه گانه تنوع بسیار زیادی دارد. به همین دلیل ممکن است انتخاب یک لباس مناسب برای کودک کمی سخت و دشوار به نظر برسد. اما واقعیت این است که شما با دانستن برخی نکات بسیار مهم، می‌توانید به راحتی لباس بچه گانه مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنید. ابتدا باید بدانید ویژگی‌های لباس مناسب برای کودک کدام است و سپس با توجه به معیارهای شخصی و سلیقه خودتان و البته فرزند دلبندتان لباس مورد نظر او را انتخاب نمایید. فروشگاه لباس بچه‌ گانه تی تی گل در نظر دارد که ویژگی‌های لباس مناسب کودک را برای شما عزیزان بازگو کند.

 

ویژگی‌های لباس بچه گانه مناسب

برای انتخاب لباس دخترانه کودک و یا لباس پسرانه کودک، ابتدا باید در نظر بگیرید که فرزندتان دختر است یا پسر؛ سپس با توجه به جنسیت او، لباس‌هایی که مخصوص او تولید می‌شوند را دسته‌بندی کنید. به عنوان مثال اگر فرزند شما دختر است، دامن یا پیراهن دخترانه نیز می‌تواند جزو دسته‌بندی لباس‌های او قرار بگیرد. یا اگر فرزند شما پسر است، کراوات و پاپیون نیز می‌تواند جزو اکسسوری‌های پوشاک او به شمار بیاید. حالا با هم مهم‌ترین خصوصیات لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک را بررسی می‌کنیم.

 

مناسب فصل

لباسی که برای فرزند خود انتخاب می‌کنید، حتما باید مناسب فصل باشد. یعنی در فصول سرد سال از لباس بچه گانه ضخیم مانند پالتو، کاپشن، ژاکت و شلوار استفاده کنید و در فصول گرم سال، لباس‌ بچه گانه خنک و نخی مانند تیشرت، بلوز و شلوارک بر تن دختر نازنین یا پسر دلبند خود کنید.

 

مدل مناسب لباس بچه گانه

یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع پوشاک، مناسب بودن مدل لباس دخترانه و مدل لباس پسرانه می‌باشد؛ این یعنی شما باید بدانید که قرار است دختر یا پسر شما آن لباس را در کجا و در چه شرایطی بپوشد. یعنی بین مدل‌های خانگی، اسپرت و یا مجلسی باید انتخاب درستی داشته باشید و در هنگام خرید لباس دخترانه و یا خرید لباس پسرانه بدانید که فرزند شما قرار است آن را در چه فضایی استفاده کند.

 

به روز بودن لباس بچه گانه

سعی کنید همیشه تا جای ممکن لباس‌ها و اکسسوری‌های به روز برای کودک خود خریدار کنید. یعنی بهتر است لباس‌هایی که ترند می‌شوند و مد روز هستند را برای خرید انتخاب کنید. این پیشنهاد برای این است که کودک شما با هر صورت در هر موقعیتی شیک و خاص به نظر برسد و مطابق با آخرین مد روز باشد. بنابراین نهایت تلاش خود را برای انتخاب لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک کنید تا کودک شما صاحب استایلی بی‌نظیر شود.

 

سایز مناسب

از آنجا که کودک به سرعت رشد می‌کند و شما مجبور می‌شوید که در مدت کمی برای او خرید کنید، پس باید حواستان حتماً به سایز مناسب او باشد تا بتوانید سایز مناسب او را خریداری کنید. البته قضیه در مورد پوشاک فصلی کمی متفاوت است مثلاً شما برای خرید کاپشن یا پالتو می‌توانید یک سایز بزرگتر انتخاب و خرید کنید تا بچه بتواند آن را طی یک تا دو سال آینده نیز استفاده کنند. در حالت کلی لباس نه باید آنقدر گشاد باشد که استایل او را بهم بریزد و نه آنقدر تنگ باشد که بچه در آن راحت نباشد.

 

راحتی و جنس لباس بچه گانه

ویژگی مهم دیگر این است که پوشاک فرزند شما چه از نوع خانگی و اسپرت و چه از نوع مجلسی حتماً باید راحت باشد تا کودک شما در آن حس آرامش و راحتی داشته باشد. بخشی از این راحتی به سایز و بخش دیگر آن به جنس لباس بستگی دارد. اینجا است که باید فارغ از هر چیزی به سلامت پوست فرزند خود کمک کنید. یعنی باید برای او لباس دخترانه کودک با جنس لطیف و سبک و یا لباس پسرانه کودک با جنس مرغوب خریداری نمایید. حالا این جنس مرغوب چیست؟ پوشاک باکیفیت و مرغوب در واقع همان پوشاکی است که از الیاف طبیعی تولید شده باشد و در آن الیاف مصنوعی به کار نرفته باشد. الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه به هیچ وجه پوست کودک شما را اذیت نخواهند کرد.

 

کیفیت مناسب

کیفیت مناسب به جنس بستگی مستقیم دارد. وقتی صحبت از کیفیت می‌کنیم منظورمان آن است که یک لباس مناسب باید لطیف، سبک و البته مقاوم باشد. استحکام و ماندگاری برای پوشاک کودک بسیار مهم است زیرا پوشاک کودک نسبت به پوشاک بزرگسال معمولاً بیشتر شسته می‌شود پس بهتر است مقاومت بالایی در برابر شستشو داشته باشد تا زود از بین نرود.

 

رنگ لباس بچه گانه

رنگ یکی از ویژگی‌هایی است که برای انتخاب پوشاک کودک مهم است. این موضوع کاملا سلیقه‌ای است اما رنگ‌های روشن و شاد تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه کودک می‌گذارند. پس اگر لباس او اسپرت یا خانگی است بهتر است از مدل‌های شلوغ و چندرنگ استفاده کنید تا لک‌ها و کثیفی‌ها به چشم نیاید. زیرا کودکان به سرعت هر چه بر تن دارند را لک می‌کنند. نکته خیلی مهم دیگر این است که خود کودک حتما باید در مورد رنگ و طرح لباس‌هایش نظر بدهد و آن را دوست داشته باشد.

 

لباس‌های نامناسب کدام هستند؟

بهتر است برای کودک خود لباس بچه گانه پر زرق و برق خریداری نکنید. زیرا معمولاً این نوع لباس‌ها از الیاف طبیعی تولید نمی‌شوند و ممکن است پوست کودک شما را دچار آسیب کنند. اگر کودک شما در سن نوزادی است، بهتر است از خریداری هر نوع پوشاک بندداری خودداری کنید زیرا ممکن است آن بند دور گردن بپیچد و خدای نکرده آسیبی به او برساند. همواره مواظب دکمه‌های روی لباس کودک خود باشید. آنها باید به خوبی و محکم روی هر نوع لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک دوخته شده باشند و احتمال جدا شدن آنها تقریباً صفر باشد.

 

قیمت مناسب و ارزان

 نکته‌ی دیگری که معمولاً برای والدین مهم می‌باشد، قیمت است. درست است که می‌خواهیم با کیفیت‌ترین و بهترین لباس کودک را خریداری کنیم اما با توجه به اینکه سایز کودک مدام در حال تغییر است، بهتر است به دنبال لباس زیبا و ارزان دخترانه و لباس زیبا و ارزان پسرانه باشیم تا برای هر خرید مجبور نشویم مبلغ زیادی را پرداخت کنیم. به خاطر بسپارید که خرید اینترنتی لباس بچه گانه مقرون به صرفه‌تر است و می‌توانید به راحتی سایت لباس بچه گانه ارزان را نیز بیابید و با خیالی آسوده از آن خرید کنید. برای خرید اینترنتی و البته مشاوره گرفتن از کارشناسان حرفه‌ای می‌توانید به فروشگاه لباس بچه‌گانه تی تی گل مراجعه نمایید تا خرید اینترنتی لباس بچه گانه را با رضایت کامل و خیالی آسوده انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *