سایر مقالات

کودک با استایل جذاب و شیک

لباس بچه گانه جذاب و شیک

کودک با استایل جذاب و شیک

قطعا همه مادرها و پدرها دوست دارند که فرزندشان خوش پوش و خوش استایل باشد. اما چگونه؟ شاید برای یک بزرگسال خوش پوشی و شیک بودن سخت نباشد زیرا شما می‌توانید برای خودتان تصمیم بگیرید که اگر چه لباسی را با چه اکسسوری‌هایی و چه مدل مویی هماهنگ کنید، به استایل جذابی دست می‌یابید. اما کودک با توجه به سن و سال پایینی که دارد توانایی ست کردن و هماهنگ کردن این موارد را برای خود ندارد پس شما به عنوان والدین باید با همراهی او و با تهیه لباس دخترانه شیک یا لباس پسرانه شیک‌، استایل خاص و جذاب او را بسازید. در ادامه می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

قدم اول، پاکیزگی

اولین مرحله و اولین قدم برای رسیدن به یک استایل درست و خوب که همیشگی نیز باشد، این است که به فرزند خود بیاموزید همیشه و در همه حال پاکیزه و تمیز باشد. این تمیز بودن هم در مورد لباس بچه گانه‌ای که بر تنش هست صدق می‌کند و هم در مورد بدن و صورت او صادق است. شما اگر شیک ترین لباس و گران ترین لباس را بر تن فرزندتان کنید اما او پاکیزه نباشد و یا لباسش لکی داشته باشد، استایل و خوش پوشی او زیر سوال می‌رود. پس حتماً قبل از پوشاندن لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک، آن را بررسی کنید تا هیچ گونه لک و یا کثیفی روی آن وجود نداشته باشد.

قدم دوم، سایز مناسب

این را می دانیم که صرفه جویی بسیار خوب است و ما به عنوان بزرگسال هم خودمان باید این موضوع را در نظر بگیریم و هم به کودک خردسال خود آموزش دهیم تا به موقع صرفه جویی کند اما به یاد داشته باشید که لباس‌های تنگی که برای کودک شما کوچک شده اند و یا شلوارهایی که برای او به دلیل رشدش کوتاه شده‌اند، علاوه بر این که مناسب نیستند بلکه استایل و تیپ دختر یا پسر شما را به هم می‌ریزد. به عنوان مثال پسر بچه خود را در کتی تنگ با آستین های کوتاه و شلواری که برای او کوتاه شده است، تصور کنید. قطعاً او با این وضعیت در نگاه شما استایل خوبی ندارد. اینجا است که پی می‌بریم چقدر سایز مناسب برای خرید لباس دخترانه و خرید لباس پسرانه ضروری است.

قدم سوم، انتخاب لباس فصل

یکی از عوامل شیک پوش بودن این است که شما باید مناسب با فصل، لباس بچه گانه انتخاب کنید. علاوه بر اینکه دیگر در تن کودک شما عجیب به نظر می‌رسد، بلکه لطمه بزرگی به تیپ و استایل او خواهد زد. این که شما نیم بوت یا بوت را در فصولی غیر از پاییز و زمستان بر پای کودک خود کنید به تیپ او لطمه وارد می‌کنید. یا همین‌طور صندل و کفش‌های تابستانی را نباید در فصل پاییز به پای کودک خود کنید. در مورد لباس بچه گانه نیز این قضیه صدق می‌کند. به عنوان مثال اینکه کودک شما در فصل زمستان شلوارک بپوشد، زیبا به نظر نمی‌رسد. لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک در هر سن و سال و در هر مدلی که هستند، حتما باید مناسب فصل باشد.

قدم چهارم، کفش

کفش فرزند شما باید با لباس و همخوانی داشته باشد. یعنی لباس بچه گانه مجلسی، کفش رسمی می‌طلبد. با لباس اسپرت هم حتماً باید کفش اسپرت پوشید. پسرها می‌توانند از کتانی و دخترها می‌توانند از کتانی و البته کفش‌های عروسکی استفاده کنند. کفش کودک نیز باید مانند لباس‌هایش مناسب فصل باشد. برای داشتن تیپی خوب در منزل نیز علاوه بر لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک بهتر است در پای او صندل‌های راحت نیز دیده شود. فراموش نکنید که شما می‌توانید در فضای اینترنت یعنی در سایت لباس دخترانه و پسرانه از ست‌های زیبای بیرونی و خانگی الگوبرداری کنید و لباس‌های فرزندتان را با کفش و کیف و… ست کنید.

قدم پنجم، جوراب شلواری و ساق شلواری

این مرحله در حقیقت مخصوص دختر بچه شما است. با لباس دخترانه شیک مانند یک پیراهن زیبا و جوراب شلواری متناسب با آن، استایل دختر دلبندتان را شیک کنید. جوراب شلواری یا ساق شلواری برای انواع لباس دخترانه نوجوان نیز کاربرد دارد و فرزند شما را خوش تیپ می‌کند. جوراب شلواری و یا ساق شلواری با این همه تاثیری که در استایل فرد می‌گذارد، یک لباس زیبا و ارزان دخترانه محسوب می‌شود. جوراب شلواری برای زمستان نیز در نوع تو کرکی تولید می‌شود و فرزند شما می تواند حتی این لباس را در زمستان نیز بپوشد.

قدم ششم، آراستگی مو

آراستگی مو و مدل موی فرزند شما تاثیر بسیار زیادی روی استایل او خواهد داشت. معمولاً مدل موی ساده جذاب ترین مدل مو است و به هر استایلی می‌آید. مدل موی فرزند خود را عجیب و غریب درست نکنید تا تیپ او نامتعارف به نظر نرسد. اگر فرزند شما دختر است و موهایش کمی بلند است‌، می‌توانید از مدل‌های ساده استفاده کنید. مدل موی دم اسبی و موهای باز معمولاً در عین سادگی شیک نیز هستند. پس بهتر است موهای دختر خود را نه آنقدر بلند نگاه دارید که او را اذیت کند و نه آنقدر کوتاه که بسته نشود.

قدم هفتم، رنگ‌ها

رنگ‌ها را در لباس بچه گانه دست کم نگیرید. همیشه سعی کنید که انواع لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک را در طیف‌های رنگی مختلف تهیه کنید تا فرزند شما از هر رنگی یک دست لباس داشته باشد. بچه‌ها خودشان به لباس‌های چند طیفی بیشتر علاقه‌مند هستند تا لباس‌هایی که یک‌رنگ هستند. کودک خود را در انتخاب لباس بچه گانه در نظر بگیرید. می‌توانید از تل، گل سر، سنجاق سر، ساعت، پاپیون، کیف و دیگر اکسسوری‌های کودک با رنگ متناسب با لباس او استفاده کنید.

نکته آخر

نکته‌ای که همیشه باید به آن توجه کنید این است که خوش تیپ و خوش استایل بودن در سنین کودکی و نوجوانی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس فرد نیز می‌شود. پس تلاش کنید تا با خرید درست و مناسب انواع مدل لباس دخترانه جذاب و انواع مدل لباس پسرانه شیک، علاوه بر زیبایی ظاهری او به اعتماد به نفس او نیز کمک کنید. فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل شما را دعوت به دیدن و انتخاب انواع لباس بچه گانه می‌کند. کارشناسان این مجموعه شما را برای ساختن استایلی فوق‌العاده از کودکتان راهنمایی خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *