سایر مقالات

چه طور برای بچه‌هامون لباس تابستانی انتخاب کنیم؟

لباس تابستانی بچه گانه دخترانه و پسرانه

انتخاب لباس تابستانی بچه گانه

در روزهای گرم تابستان کودک شما عرق می‌کند و کلافه می‌شود. چه کنیم تا از او در برابر گرما محافظت کنیم؟ شاید بهترین راهی که باید پیش روی او بگذاریم، انتخاب لباس‌ بچه گانه‌ای است که باعث تعریق او نشود و او را کلافه نکند تو بتواند مانند سایر روزهای سال جنب و جوش داشته باشد و فعالیت‌های کودکانه و بازی‌های خود را انجام دهد. این انواع لباس بچه گانه که بهتر است در تابستان پوشیده شوند، دارای ویژگی‌هایی هستند که می‌خواهیم آنها را مرور کنیم.

پارچه لباس تابستانی

بهترین نوع پارچه لباس کودک تابستانی نوعی است که به راحتی هوا در آن جریان پیدا کند و از آن عبور کند. علاوه بر این موضوع در نظر داشته باشید که همیشه الیاف طبیعی نسبت به الیاف مصنوعی در الویت قرار دارند. الیاف طبیعی که در لباس بچه گانه استفاده می‌شود، ضد حساسیت است و هیچ آسیبی به پوست حساس کودک شما نمی‌زند. بهتر است پارچه لباس بچه گانه‌ای که انتخاب می‌کنید سبک نیز باشد تا کودک در آن حس سبکی و راحتی کند.

لباس بچه گانه نخی

پارچه‌های نخی برای لباس بچه گانه آن هم در آب و هوای گرم و خشک بهترین گزینه است. در حقیقت انواع پوشاک با جنس نخی در تابستان پر فروش‌ترین و پر طرفدارترین لباس می‌باشد. این جنس جزو الیاف طبیعی محسوب می‌شود. هوا در آن به راحتی رد و بدل می‌شود و البته بسیار سبک و خنک نیز هست. در لباس بچه گانه دوام و ماندگاری نقش مهمی دارد. زیرا کودکان همیشه در حال جنب و جوش هستند و لباس خود را کثیف می‌کنند. برای آنکه شما مجبور می‌شوید مدام آن لباس‌ها را بشویید، باید به ماندگاری پارچه لباس نیز توجه کنید تا در اثر شستشوی زیاد به راحتی از بین نرود. پارچه‌های نخی مقاوم نیز هستند.

پارچه‌های کتان

در گرمای تابستان پارچه‌ کتان نیز می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این نوع پارچه نیز از الیاف طبیعی است و در واقع از گیاه کتان تهیه می‌‌شود. این جنس پارچه در لباس بچه گانه عرق را جذب خود می‌کند و خنک نیز می‌باشد. دوام و مقاومت پارچه کتان بسیار بالا است. کتان نیز ضد حساسیت است و البته هوا در آن به راحتی جا به جا می‌شود. لباس بچه گانه با پارچه کتان سریع نیز خشک می‌شود.

قوانینی برای پوشیدن لباس در تابستان

پوشیدن لباس بچه گانه در تمامی فصول قوانینی دائمی را به همراه دارد. در تابستان نیز شما برای اینکه بدانید چه لباسی را بر تن فرزند خود کنید، ملزم به دانستن این قوانین هستید. می‌خواهیم این معیارها را مرور کنیم.

رنگ مناسب

همیشه ما با توجه به رنگ پوست و علاقه کودک خود به رنگی خاص، رنگ لباس بچه گانه را انتخاب می‌کنیم. یعنی هم علاقه او را در نظر می‌گیریم و هم می‌بینیم که چه رنگ لباسی با رنگ پوست فرزندمان هم خوانی بیشتری دارد و به او می‌آید؛ این انتخاب کاملا درست است اما در مورد فصل تابستان این موضوع را در نظر بگیرید که رنگ‌های روشن و شاد مناسب‌تر هستند. لباس بچه گانه با رنگ روشن باعث می‌شود نور خورشید بهتر منعکس شود.

کیفیت پارچه لباس کودک تابستانی

همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، کیفیت پارچه مهمترین معیار خرید لباس بچه گانه تابستانی است. حتما لباس فرزند خود را از پارچه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی با الیاف طبیعی تهیه کنید تا پوست او دچار حساسیت نشود و هوا در آن به راحتی جریان داشته باشد. لباس بچه گانه تولید شده از الیاف طبیعی نرم هستند و گرما را از بدن کودک شما دور می‌کنند. رنگ‌های تیره گرما را به خودشان جذب می‌کنند و کودک شما گرمای بیشتری را با لباس‌های رنگ تیره حس خواهد کرد.

سبک بودن

معیار دیگری که اهمیت زیادی در انتخاب لباس بچه گانه تابستانی دارد، وزن آن است. هیچ وقت خرید لباسی که وزن زیادی داشته باشد و سنگین باشد به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. زیرا اولا کودک شما باید در لباس بچه گانه راحت باشد و وزن آن را روی بدن خود حس نکند؛ حتی اگر لباس مذکور از الیاف طبیعی نیز باشد، نباید سنگین باشد. ثانیا که لباس‌ بچه گانه سنگین بیشتر باعث تعریق بدن کودک خواهد شد و اصلا برای گرمای فصل تابستان مناسب نیست.

پوشیدن لباس‌های گشاد

بهتر است که در انتخاب سایز لباس بچه گانه تابستانه دقت کنید. پوشیدن لباس جذب در گرمای تابستان توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید لباس‌ بچه گانه تابستانی را کمی گشادتر نیز انتخاب کنید. این باعث می‌شود که هوا به راحتی در لباس جریان داشته باشد و این گونه بدن فرزند شما خنک نگه داشته شود. همین که لباس بچه گانه به بدن او نمی‌چسبد کمک بزرگی به کمتر حس کردن گرما خواهد بود.

اکسسوری تابستانی

اگر بخواهیم از اکسسوری‌هایی که وجود آنها واقعا برای جلوگیری از گرما زدگی و حتی آفتاب سوختگی ضروری است نام ببریم، بدون شک به کلاه و کفش تابستانی یا صندل اشاره خواهیم کرد. بهتر است هنگام بیرون بردن کودک خود برای جلوگیری از آفتاب سوختگی علاوه بر کرم ضدآفتاب مخصوص کودکان، از کلاه و عینک آفتابی مناسب نیز استفاده کنید. مورد دیگر صندل یا کفش تابستانه است که باعث می‌شود پا کمتر عرق کند. منافذی که در صندل و کفش‌های تابستانی وجود دارد موجب خنک تر شدن پا و تعریق نکردن آن می‌شود. علاوه بر این اثراتی که ذکر شد، این اکسسوری‌ها تیپ و استایل تابستانی فرزند شما را کامل و زیباتر نیز خواهند کرد.

انواع لباس بچه گانه تابستانی

اگر فرزند شما دختر است هیچ‌گاه از خرید پیراهن‌های زیبای تابستانی با مدل‌های مختلف برای او غافل نشوید. تاپ، تیشرت، شلوارک و دامن نیز گزینه‌های بسیار مناسبی هستند. اگر می‌خواهید برای پسر خود لباس بچه گانه تهیه کنید از خرید تیشرت و شلوارک غافل نشوید. اکسسوری‌های تابستانی که ذکر شد نیز هم به او استایل زیباتری را هدیه خواهد کرد و هم از او در مقابل گرمای زیاد حفاظت می‌کند. برای دیدن انواع لباس بچه گانه تابستانی و همچنین اکسسوری‌های شیک به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید و پس از کسب اطلاعاتی در مورد سایز و جنس و بازدید از طرح‌ها و رنگ‌ها، لباس بچه گانه را انتخاب و خرید خود را نهایی نمایید. در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از کارشناسان این مجموعه از طریق پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام تی تی گل راهنمایی بخواهید. 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *