سایر مقالات

چه‌طور برای دختر نوجوان‌مون لباس انتخاب کنیم؟

انتخاب مدل لباس دخترانه نوجوان شیک

استایل‌های خاص لباس دخترانه نوجوان

وقتی کودکان بزرگتر می‌شوند و به سن نوجوانی می‌رسند، بیشتر به ظاهر و پوشش خود اهمیت می‌دهند. دختران اصولا روی لباسی که برای پوشیدن انتخاب می‌کنند، حساس هستند و می‌خواهند در لباس خود بدرخشند. انواع لباس دخترانه شیک وجود دارند که می‌توانند استایلی جذاب و زیبا به دختران تینیجر بدهند. پس اگر مادری هستید که به دنبال درخشش و خوش تیپ بودن فرزند نوجوانتان هستید، با ما همراه باشید تا بدانید بهتر است چه مدل‌هایی از لباس دخترانه نوجوان را برای او تهیه کنید و چطور بهترین استایل را برای او بسازید.

استایل چند لایه

استایل‌های چند لایه در فصولی مانند بهار، پاییز و البته زمستان بسیار مناسب است. دختر شما راحت می‌تواند انواع لباس دخترانه نوجوان مانند تیشرت و تاپ، پالتو، هودی و… را به صورت چند لایه بر تن کند و استایلی شیک بسازد. برای این کار باید به رنگ‌ها توجه کنید. هارمونی رنگ‌ها در این مورد بسیار مهم است. دو یا سه رنگ هماهنگ با هم را انتخاب کنید و بر اساس آن انواع لباس دخترانه شیک را تهیه کنید. به این نکته توجه کنید که رنگ اصلی را باید به لباس اصلی اختصاص دهید. به عنوان مثال کت، پالتو و کاپشن یعنی لباس‌ دخترانه نوجوان در لایه بیرونی همان لباسی است که بهتر است رنگ اصلی را داشته باشد.

تاپ و تیشرت کوتاه

تاپ کوتاه و تیشرت کوتاه بسیار ترند شده‌اند و از جمله لباس دخترانه نوجوان اسپرت به شمار می‌آیند. منظور از کوتاه تا حدی است که قد آن به کمر شلوار نرسد. دختر شما می‌تواند این لباس‌ها را با شلوار، شلوارک و یا دامن جین بر تن کند.

سفید بپوشید

به دختر خود یادآوری کنید که هیچ وقت از پوشیدن لباس دخترانه نوجوان مانند تیشرت، شومیز و بلوز و یا تاپ سفید رنگ غافل نشود. او می‌تواند لباس سفید خود را به راحتی با هر نوع اکسسوری مانند عینک، گردنبند، کمربند و… ست کند. لباس‌های دیگر به راحتی همیشه با لباس سفید ست می‌شوند و استایل زیبایی برای دخترتان می‌سازد.

کت جین بپوشید

هر نوع لباس دخترانه نوجوان وقتی با پارچه جین تولید شده باشد، می‌تواند استایل جذابی بسازد. جین از آن نوع پارچه‌هایی است که همیشه ترند است و از مد نمی‌افتد. کت جین می‌تواند تیپ دختر شما را متفاوت، اسپرت و خاص نشان دهد. دختر شما می‌تواند تاپی زیر این لباس دخترانه نوجوان بپوشد و آن را با شلوار جین و یا دامن به تن کند. او همچنین می‌تواند این کت جین را روی پیراهن طرح دار و یا حتی ساده بپوشد و استایل اسپرت و کژوال شیکی داشته باشد.

اورال

اورال جزو انواع لباس دخترانه نوجوان است که طرفداران بسیاری دارد و دختران تینیجر همیشه به پوشیدن آن علاقمند هستند. دختر شما می‌تواند اورال را روی یک تیشرت ساده و یا یک تاپ بپوشد. اورال با جنس‌های متفاوتی تولید می‌شود اما جنس جین محبوب‌ترین نوع این لباس دخترانه شیک است.

هودی

دختر شما حتما دوست دارد در پاییز و زمستان هودی به تن کند. این نوع لباس دخترانه نوجوان که در سالیان اخیر ترند شده است و طرفداران زیادی دارد، استایل شیکی را نیز برای فرزند شما به وجود می‌آورد. بهتر است هودی را کمی گشاد و آزاد انتخاب کنید که مورد پسند او باشد. این لباس کژوال با یک شلوار جذب بر تن او خواهد درخشید. یک کتانی نیز در کنار این‌ لباس‌ها جذاب به نظر می‌رسد.

طرح‌های جذاب

طرح‌های جذاب را از یاد نبرید. لباس دخترانه نوجوان از هر نوعی که باشد بهتر است طرح‌های شاد و دخترانه‌ای داشته باشد. به عنوان مثال طرح گلدار، طرح خال خالی، راه راه و چهارخانه از محبوب ترین طرح‌ها هستند. می‌توانید یکی از لباس‌هایتان را ساده و لباس دیگر را طرح‌دار انتخاب کنید. مثلا یک تاپ شده با یک دامن طرح دار جذاب است؛ یا برعکس ترکیب بلوزی طرح دار با شلوار و یا دامنی ساده شیک خواهد بود. حتی می‌توانید از کت جین نیز در این تیپ استفاده کنید. به عنوان مثال تیشرتی ساده، کتی جین و دامنی طرح‌دار می‌تواند گزینه جذابی باشد.

بوت و نیم‌بوت

حتما برای خوش پوشی و خوش استایل بودن فرزندتان همراه با لباس دخترانه نوجوان، بوت و یا نیم بوت زیبایی تهیه کنید. اولا که نوجوان‌ها از این نوع کفش استقبال خواهند کرد و طرفدار آن هستند. دوما که بوت و نیم‌بوت حالا در رنگ‌های مختلفی و جذابی در بازار موجود هستند و او می‌تواند آنها را با لباس‌های زمستانی خود ست کند. یکی از راه‌های استفاده از بوت رنگی برای خوش تیپ بودن است که فرزند شما می‌تواند آن را با لباس دخترانه نوجوان با رنگ‌های خنثی مانند سفید و کرم و شلوار جین ست کند.

شلوارک

شلوارک یکی از محبوب‌ترین انواع لباس دخترانه نوجوان است. شلوارک با جنس جین و کتان حتی در میهمانی‌های دوستانه و خانوادگی هم پوشیده می‌شود. اگر قد این لباس دخترانه نوجوان خیلی کوتاه است، فرزند شما می‌تواند زیر آن جوراب شلواری‌ نیز بپوشد. او می‌تواند در زمستان نیز در زیر شلوارک، از جوراب شلواری داخل کرکی و ضخیم استفاده کند. شلوارک راحت‌تر و نرم‌تر با جنس‌هایی مانند نخی هم به عنوان لباس خانگی در محیط خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اکسسوری دخترانه

شاید به نظر نیاید اما وجود اکسسوری برای داشتن استایلی جذاب بسیار مهم است. درست است که مدل و نوع لباس دخترانه نوجوان باعث می‌شود که او خوش تیپ به نظر برسد اما شما با چند اکسسوری دخترانه ساده می‌توانید زیباییِ استایل او را چند برابر کنید. همراه با لباس دخترانه نوجوان می‌توانید از گردنبند، دستبند، انگشتر خاص شیک و پابند استفاده کنید. روی انتخاب دستبند فرزندتان وسواس بیشتری به خرج دهید. زیرا این اکسسوری به چشم می‌آید و تاثیر زیادی روی لباس دخترانه نوجوان شما خواهد داشت. عینک آفتابی با فریمی زیبا، خوش رنگ و خاص می‌تواند تیپ شما را به رخ بکشد. کیف زیبا هماهنگ با رنگ کفش را فراموش نکنید. اگر از کیف و کفش ست استفاده کنید، چشم نوازتر است. به یاد داشته باشید که همواره رنگ اکسسوری‌ها باید با رنگ لباس دخترانه نوجوان شما هماهنگ باشد.

برای بازدید از انواع لباس دخترانه شیک بچه گانه و نوجوان به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه نمایید و پس از انتخاب، خرید خود را نهایی کنید. همچنین می‌توانید از پیج اینستاگرام تی تی گل یا از طریق کانال تلگرامی سفارشات خود را ثبت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *