سایر مقالات

چه‌طور برای تولد بچه‌هامون لباس دخترانه و پسرانه انتخاب کنیم؟

لباس تولد دخترانه و پسرانه

لباس تولد دخترانه و پسرانه

همواره تولد کودکان برای والدین از اهمیت زیادی برخوردار است. به خاطر همین موضوع است که هر ساله آنها سعی می کنند که بهترین جشن تولد را برای فرزند خود برگزار کنند. این روزها مراسم تولد را با تم دکوراسیون سالن تولد و یا حتی اتاق آتلیه برگزار می کنند؛ به این صورت که لباس دخترانه کودک و لباس پسرانه کودک باید با آن متناسب باشد. همین تناسب لباس بچه گانه با تم تولد، باعث زیباتر شدن و جذاب شدن محیط و حتی عکس‌ها و فیلم‌ها خواهد شد. این‌گونه از فرزند دلبند شما عکس‌های یادگاری بی‌نظیری با لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک ثبت می‌شود. اما سوال اینجا پیش می‌آید که چه لباسی برای تولد کودک انتخاب کنیم تا هم راحت و هم چشم‌نواز باشد.

تم تولد

ابتدا برای اینکه بدانیم رنگ لباس بچه گانه تولد را باید با چه چیزی ست کنیم، باید بدانیم که تم تولد شامل چه چیزهایی می‌شود. به هر گونه لوازم تزئینی مانند ریسه، آویز، بادکنک، رومیزی، وسایل پذیرایی، کیک، اعداد سن تولد که با هم هماهنگ هستند و هارمونی دارند تم تولد می‌گویند. این تم‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. برای شکوه بیشتر جشن تولد، رنگ لباس بچه گانه را نیز همرنگ با تم مراسم انتخاب می‌کنند. گاهی حتی رنگ تم را به میهمان‌ها نیز می‌دهند تا رنگ پوشاک آنها نیز با رنگ تم و لباس کودک ست باشد.

لباس متناسب با فصل

برای خرید لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک برای تولد، اولین چیزی که باید آن را در نظر بگیرید فصل متولد شدن فرزند شما است. زیرا لباسی که باید تهیه کنید بستگی مستقیم به فصلی دارد که او به دنیا آمده است. قضیه فقط دمای هوا نیست بلکه برای انتخاب لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک، این فصل است که رنگ و حتی مدل لباس را انتخاب می‌کند. یعنی ما می‌دانیم که در فصل تابستان باید از لباسهای رنگی شاد و روشن استفاده کنیم و البته این را نیز می دانیم که مدل های زمستانی با مدل های تابستانی بسیار متفاوت هستند. به عنوان مثال شما معمولاً از لباس دخترانه شیک با رنگ پاستلی در بهار و تابستان استفاده نمی کنید بلکه آنها را برای فصول سرد مانند پاییز و زمستان در نظر می‌گیرید.

لباس متناسب با تم

ممکن است تم تولد کودک شما کارتونی باشد. به عنوان مثال برای پسران تم کارتون مینیون و برای دختران تم کارتون سیندرلا بسیار جذاب است. می‌توانید مطابق با همین تم های کارتونی نیز لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک برای تولد کودکتان انتخاب کنید. در این مورد نظر فرزندتان را بپرسید و بدانید که به کدام یک از شخصیت‌های کارتونی علاقمند است. این گونه هم تولد او جذاب خواهد شد و هم او می‌تواند یکی از لباس‌های شخصیت‌های مورد علاقه‌اش را بر تن کند.

لباس رسمی

یکی از بهترین انواع لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک برای پوشیدن در تولد، لباس‌های رسمی هستند. این لباس‌های رسمی برای دختران معمولا پیراهن است. پیراهن رسمی دخترانه در انواع آستین‌ها و یقه‌ها تولید و عرضه می‌شود. این نوع لباس دخترانه شیک می‌تواند بلند و یا کوتاه باشد. معمولاً جنس پیراهن رسمی از حریر، ساتن و… است. پیراهن پسرانه همراه با یک شلوار زیبا می‌تواند لباس پسرانه شیکی برای تولد پسر بچه شما باشد. حتماً رنگ لباس بچه گانه را مطابق با رنگ تم تولدش انتخاب کنید؛ این نکته را در نظر بگیرید که او سن کمی دارد و علاقه‌اش به رنگ‌های شاد زیاد است. سعی کنید انتخاب رنگ تم را بر عهده خودش قرار دهید تا همه چیز مطابق با خواسته او پیش برود.

نکاتی در مورد لباس رسمی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در مورد انواع لباس دخترانه شیک و البته انواع لباس پسرانه شیک در نظر بگیرید، اندازه بودن آن است. این یعنی حتما لباس بچه گانه رسمی باید سایز کودک باشد تا در بدن او زیبا بنشیند. نکته بعدی راحت بودن لباس است. فرزند شما می‌خواهد چند ساعت آن را بر تن داشته باشد و با دوستانش در محیط تولد برقصد و بازی کند پس راحتی و سبکی لباس بچه گانه رسمی اهمیت زیادی خواهد داشت. مورد بعدی جنس لباس است. تا جایی که ممکن است باید لباس بچه گانه رسمی را از جنسی تهیه کنید که از الیاف طبیعی تولید شده باشد و باعث بروز حساسیت و خارش پوستی دختر بچه یا پسر بچه شما نشود.

ست کردن لباس با والدین

ست کردن لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک با والدین یکی از کارهای جذابی است که شما می‌توانید در تولد کودک از آن بهره گیرید. این ست کردن می تواند مربوط به رنگ هماهنگ با لباس فرزندتان باشد. اگر کودک شما دختر است مادر می‌تواند لباسی همانند لباس دخترانه شیک فرزندش تهیه کند. و اگر کودک شما پسر است، پدر می‌تواند لباسی درست مثل همان لباس پسرانه شیک را با سایز خودش بر تن کند. در هر صورت لباس کودک شما یعنی متولد با از لحاظ رنگ با لباس والدینش متناسب و هماهنگ باشد.

اکسسوری لباس تولد

اکسسوری که شما برای دختر یا پسر خود همراه لباس دخترانه شیک و لباس پسرانه شیک استفاده می کنید، بستگی به اسپرت بودن یا رسمی بودن استایل کودک شما دارد. دختر شما باید با لباس دخترانه شیک خود کفش عروسکی بپوشد. اگر لباس پسر شما رسمی است، کفش شیک مانند کالج می‌تواند استایل او را کامل کند اما اگر لباس پسرانه کودک شما اسپرت است، می‌توانید حتی از کتانی‌های شیک نیز استفاده کنید. متناسب با رنگ لباس دخترانه شیک فرزندتان، از تل، تاج و یا گل سر استفاده کنید. بهتر است کفش را با رنگی انتخاب کنید که لباس دخترانه شیک و یا لباس پسرانه شیک فرزند شما، آن رنگ را در خود داشته باشد. در غیر این صورت از رنگ‌هایی مانند سفید و یا مشکی استفاده کنید. می‌توانید از جوراب شلواری برای دختر خود استفاده کنید. اگر تیپ پسر شما رسمی است، استفاده از کراوات و یا پاپیون را فراموش نکنید. برای اطلاع از موجودی، قمیت و تهیه انواع لباس دخترانه شیک، لباس پسرانه شیک و اکسسوری‌های زیبای متناسب با آنها به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه فرمایید

 

 

2 دیدگاه در “چه‌طور برای تولد بچه‌هامون لباس دخترانه و پسرانه انتخاب کنیم؟

  1. ممنون از مطلب خوبتون 🙏

    1. ساجده گفت:

      خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *