سایر مقالات

لباس‌های ساحلی دخترانه و پسرانه

مایو و لباس‌های ساحلی دخترانه و پسرانه

لباس‌های شنا و ساحلی دخترانه و پسرانه

تابستان شده است و فصل رفتن به دریا رسیده است. قطعا کودکانمان هم دریا را دوست دارند و می‌خواهند با بهترین تیپ و استایل خود در ساحل خوش بگذرانند. شما نیز می‌خواهید از فرزند دلبند خود کنار دریا عکس‌های زیبایی بیندازید و آنها را ثبت کنید؛ پس بهتر است لباس‌های ساحلی زیبایی برای آنها تهیه کنید. از آنجا که از این مدل لباس دخترانه و لباس پسرانه یعنی لباس ساحلی فقط در فصل گرما یعنی تابستان استفاده می‌شود، طبیعی به نظر می رسد که جنس آنها نخی و پنبه‌ای باشد. پس از لحاظ خنکی و سبکی خیالتان آسوده باشد که فرزندتان این مدل لباس دخترانه و این مدل لباس پسرانه راحت خواهد بود و از خنک‌ترین جنس لباس استفاده می‌کند که هیچ گونه حساسیت پوشستی نیز ایجاد نخواهد کرد. اما این مدل لباس بچه گانه دارای چه طرح‌هایی است و باید آن را با چه اکسسوری هایی بر تن فرزند خود کنیم؟ فروشگاه اینترنتی لباس بچه گانه تی تی گل توضیحاتی در این مورد به شما خواهد داد.

لباس ساحلی دخترانه

پیراهن نخی طرح‌دار از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین انواع مدل لباس دخترانه ساحلی است. این مدل لباس دخترانه هم به صورت کوتاه و هم به صورت بلند تولید می‌شود. این پیراهن‌های دخترانه در طرح‌‌های بسیار متنوع و شلوغی در بازار عرضه می‌شوند. همانطور که گفته شد معمولاً جنس این مدل لباس دخترانه، نخی است. علاوه بر طرح‌های متنوعی که ذکر خواهد شد، باید بدانید که رنگ‌های این پیراهن‌ها نیز بسیار شاد و روشن هستند. دختر بچه شما قد بلندی دارد، بهتر است که مدل لباس بچه گانه در نوع بلند استفاده کنید. این را نیز بدانید که گاهی قسمت پایینی این لباس به جای دامن به صورت شلوارک یا دامن شلواری دوخته می‌شود؛ در حقیقت آن مدل لباس دخترانه نیز یکسره است اما پایین پوش آن از دامن به شلوارک یا شلوار تغییر پیدا می‌کند؛ به این مدل شلوار دار، جامپ سوییت یا همان سرهمی ساحلی می‌گویند.

آستین و یقه

یقه این مدل لباس دخترانه معمولاً در مدل‌های هفت، گرد و قایقی می‌باشد. معمولاً این یقه‌ها در این نوع لباس بچه گانه به صورت باز هستند. در مورد آستین باید بگویم که پیراهن دخترانه ساحلی به شکل آستین حلقه‌ای، بدون آستین و البته آستین کوتاه تولید و عرضه می‌شود. معمولا این مدل لباس دخترانه دارای کمربندی از جنس خود لباس با همان طرح و رنگ است که در قسمت پشت کمر بسته می‌شود.

سایز

این مدل لباس دخترانه به صورتی طراحی می شود که حتما باید مطابق با سایز بدن کودک شما خریداری شود. در مورد لباس ساحلی این تصور را که این لباس را یک یا دو سایز بزرگ‌تر انتخاب کنید تا فرزندتان آن را در تابستان سال بعد هم استفاده کند، نداشته باشید. پیراهن ساحلی دخترانه حتما باید سایز بدن دختر بچه شما باشد تا زیبایی خود را آن‌طور که باید نشان دهد.

رنگ و طرح

این موضوع قابل تاکید است که حتما رنگ این مدل لباس دخترانه را روشن انتخاب کنید. پیراهن ساحلی دخترانه فقط در طرح‌های فانتزی و رنگ‌های شاد جلوه‌ی زیبایی کنار دریا به کودک شما می‌دهد. سعی کنید رنگ را طوری انتخاب کنید که علاوه بر آنکه مطابق با سلیقه‌ کودکتان است، با رنگ پوستش هم هماهنگی داشته باشد. کودکان عاشق طرح‌های فانتزی هستند. حتما از طرح‌های فانتزی، گل دار، حیوانات، راه راه و… که دارای طرح‌های شلوغی هستند خریداری کنید.

اکسسوری‌های پیراهن ساحلی دخترانه

صندل‌های زیبای ساحلی، دمپایی ساحلی، کلاه‌های مخصوص ساحل و عینک آفتابی بچه گانه از جمله اکسسوری‌هایی هستند که می‌توانید آن را همراه پیراهن ساحلی بر تن دختر بچه خود کنید. بعضی از لباس‌های ساحلی کلاه ست خودشان را نیز به همراه دارند و کار شما را برای انتخاب راحت تر می‌کنند. اما در حالت کلی سعی کنید تمام این اکسسوری‌ها را با رنگ یا رنگ‌هایی هماهنگ با این مدل لباس دخترانه کودک تهیه کنید. نکته‌ی قابل ذکر این است که این لباس‌ها کل بدن کودک را نمی‌پوشانند پس بهتر است برای سلامت و محافظت از پوست کودک دلبند خود حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

لباس ساحلی پسرانه

پیراهن هاوایی یا همان پیراهن ساحلی یک مدل لباس ساحلی پسرانه است که دارای رنگبندی‌های منحصر به فردی می‌باشد و در تابستان مورد توجه بسیاری از کودکان قرار می‌گیرد. به این مدل لباس پسرانه Aloha نیز می‌گویند. این لباس دارای یقه است و در قسمت جلویی چند دکمه نیز دارد که لباس توسط آنها باز و بسته می‌شود. این مدل لباس پسرانه که معمولا به صورت آستین کوتاه تولید می‌شود، از انواع پوشاک اسپرت و کژوال محسوب می‌شود.

رنگ و طرح پیراهن هاوایی

این مدل لباس پسرانه در طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌شود. این طرح‌ها معمولا بسیار شلوغ نیز هستند و کل این مدل لباس پسرانه را پر می‌کنند. شاید نکته‌ی دیگری که بعد از طرح پیراهن هاوایی جلب توجه می‌کند، رنگ‌بندی آن است. این مدل لباس پسرانه با رنگ‌های بی‌نظیر روشن و تیره‌ای تولید می‌شود که ترکیب آنها کنار هم این لباس بچه گانه را چشم نواز می‌کند؛ کودکان به استفاده از پوشاک رنگ روشن علاقه بیشتری دارند.

ست کردن پیراهن ساحلی پسرانه

شاید برایتان سوال پیش بیاید که این پیراهن را با چه لباس دیگری بر تن فرزند خود کنید. این نکته را بدانید که در واقع شما می‌توانید این مدل لباس پسرانه را علاوه بر کنار ساحل، در مکان‌های دیگری که استایل کژوال می‌پذیرند نیز بر تن پسر خود کنید. اگر قرار است پسر بچه‌ی شما این مدل لباس پسرانه را کنار دریا بپوشد، آن را با یک شلوارک ساده و تک رنگ که یکی از ترکیبات رنگ پیراهنش است، بر تن او کنید. اما اگر می‌خواهد از این پیراهن هاوایی به عنوان استایل کژوال و خیابانی استفاده کند، می‌تواند آن را با شلوار نیز بپوشد. حتی ایده یک تیشرت سفید زیر پیراهن ساحلی که دکمه‌هایش باز باشد نیز برای استایل کژوال فرزند شما مناسب است. می‌توانید از صندل و کلاه در کنار دریا به همراه عینکی آفتابی برای کودکتان استفاده کنید. به فروشگاه اینترنتی لباس تی تی گل مراجعه نمایید و از انواع مختلف مدل لباس دخترانه و انواع مدل لباس پسرانه دیدن فرمایید. کارشناسان این مجموعه پاسخگو و راهنمای شما در زمینه لباس بچه گانه خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *