سایر مقالات

استایل‌های خاص لباس تابستانه دخترانه

استایل لباس تابستانی دخترانه

استایل‌های خاص لباس تابستانه دخترانه

تابستان فصلی است که شما می‌توانید در آن لباس‌های بسیار متنوعی را بر تن فرزندتان کنید و استایل‌های خاصی را برایش رقم بزنید. کافی است با دانستن نکاتی ساده و شناختن انواع لباس دخترانه کودک تابستانه، بهترین انتخاب را برای او داشته باشید. اینکه اکسسوری‌ها و انواع مدل لباس دخترانه را بشناسید و بدانید چه لباسی را با سایر لباس‌ها ست کنید مهم است. در ادامه با هم با انواع استایل‌های زیبا و خاص تابستانه دخترانه آشنا خواهیم شد تا متوجه شویم که چطور دختر بچه ما به سادگی در فصل گرم تابستان خوش تیپتر به نظر برسد.

ست بپوشید

یکی از استایل‌ها و تیپ‌های زیبا و جذاب در تابستان پوشیدن لباس دخترانه کودک و لباس دخترانه نوجوان به صورت ست است. این ست ها شامل لباس های اسپرت و کژوال بیرونی و یا حتی لباس خواب و لباس راحتی خانگی می‌باشد. بهتر است که این ست ها را از جنس نخی تهیه کنیم تا پوست لطیف کودک شما هیچ گونه آسیبی نبیند. پیشنهاد می‌شود که لباس دخترانه کودک ست را رنگی انتخاب کنید. رنگ‌های روشن برای ست مخصوصا ست‌های خانگی مناسب‌تر هستند. معمولا استایل های تابستانی رنگی و روشن هستند.

سرهمی‌های راحت و زیبا

یکی از انواع لباس دخترانه کودک و حتی لباس دخترانه نوجوان که شیک و در عین حال ساده و راحت است سرهمی می باشد. سعی کنید چند دست از این مدل لباس دخترانه تهیه کرده و در کمد او قرار دهید. از آنجا که تابستان فصل رنگ های شاد می‌باشد، بهتر است که این مدل لباس دخترانه کودک را نیز رنگی و شاد انتخاب کنید. سرهمی با جنس های متنوع و متفاوتی تولید می‌شود. شاید پرطرفدار ترین نوع این لباس دخترانه کودک از جنس جین باشد اما با توجه به گرم بودن تابستان می‌توانید این نوع پوشاک را نیز با جنس نخی و پنبه ای خریداری نمایید. معمولاً این جنس ها دارای طرح‌های متفاوتی نیز هستند. نکته قابل توجه این است که اگر فرزند شما سن بسیار پایینی دارد به بندها و دکمه‌های این مدل لباس دخترانه دقت کنید. دکمه ها نباید آنقدر ریز باشند که احتمال خطر برای فرزند شما وجود داشته باشد. در مورد بندها هم باید مراقب این باشید که دور گردن کودک نپیچد است و به او هیچ گونه آسیبی نرساند. همیشه این را در نظر بگیرید که امنیت لباس دخترانه کودک مهم تر از هر چیز دیگری است.

سارافون

سارافون، یک لباس دخترانه کودک تابستانی است که شما می‌توانید به راحتی آن را با تیشرت و یا تاپی بر تن کودک خود کنید. از آنجا که قابلیت با رنگ‌‌های متنوع تیشرت و تاپ را دارد، پس می‌توانید استایل‌های با رنگ های مختلف را برای فرزندتان بیافرینید. این مدل لباس دخترانه در بین نوجوانان نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است. این لباس دخترانه کودک ساختاری شبیه به پیراهن دارد و می‌توان گفت تنها تفاوتش با پیراهن این است که آستین ندارد. شما هم می‌توانید سارافون را به عنوان یک پیراهن بر تن فرزند خود کنید و هم دختر شما می‌تواند در زیر آن تیشرت و یا تاپی نیز بپوشد تا تنوع بیشتری به لباس خود بدهد. از آنجا که پوشیدن این لباس در فصل تابستان توصیه می‌شود، اگر قرار باشد در زیر آن لباس دیگری پوشیده شود حتماً باید به جنس آنها دقت کنید تا بسیار خنک، نرم، لطیف و سبک باشند. پیشنهاد ما جنیس نخیی و پنبه ای است. برای ست کردن این نوع لباس دخترانه کودک با تیشرت، می‌توانید رنگ آن را متناسب با رنگ تیشرت‌های فرزند خود خریداری کنید.

پیراهن دخترانه تابستانی

پیراهن دخترانه از آن جمله انواع لباس کودک است که در نوع اسپرت و رسمی تولید و عرضه می‌شود. هر دوی این مدل ها نیز دارای انواع مختلفی هستند. این نوع لباس بچه گانه در قدهای متفاوت، نوع آستین مختلف و نوع یقه متفاوت تولید و عرضه می‌شود. اگر قرار است ‏ فرزند شما این مدل لباس دخترانه را در جشن و میهمانی خانوادگی و یا در خیابان بپوشد قطعاً می‌توانید از جنس های خنک و راحت استفاده کنید؛ بهتر است که پیراهن طرح دار دارای رنگ‌های شاد و گوناگونی باشد. برای نوع رسمی این لباس دخترانه کودک نیز، بهتر است رنگ های شاد را تهیه و خریداری کنید. اگر پیراهن او ساده و تک رنگ است، وجود اکسسوری‌هایی مانند گردنبند، دستبند و… می‌تواند به خوش استایلی او کمک کند. اگر پیراهن رسمی فرزند شما براق است و یا تزییناتی مانند نگین، مروارید و… دارد حجم اکسسوری‌ها را کمتر کنید.

لباس شیک خانگی

گاهی اوقات از این صحبت می‌کنیم که فرزند شما به جز لباس‌های راحتی خانگی باید لباس‌های شیک و اسپرت خانگی نیز داشته باشد و از آنها جلوی مهمان‌ها استفاده کند. این نوع لباس دخترانه کودک می‌تواند شامل دامن، شلوارک، تاپ و تیشرت باشد. استایل شیک خانگی دختر بچه خود را با تاپ و دامن یا تیشرت و شلوارک بسازید. می توانید به جای شلوارک و یا دامن از شلوارهای کوتاه نیز استفاده کنید. این لباس‌ها هم در انواع ست در بازار موجود هستند و هم می‌توانید خودتان یکی از آنها را ساده و دیگری را طرح دار انتخاب کنید.

صندل و کفش تابستانه

چه در مهمانی و چه در فضای داخلی و حتی چه در خیابان برای اینکه فرزند شما تا حدی از گرمای تابستان دور باشد، نیاز به دو مدل کفش دارد. این دو مدل کفش با هر کدام از انواع لباس دخترانه کودک تابستانه ست می‌شوند. نوع اول صندل است که در جمع‌های خودمانی و یا مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه مورد استفاده قرار می گیرد. اینکه این مدل کفش درست اندازه پای فرزند شما باشد، بسیار مهم است تا باعث زمین خوردن او نشود. نوع دوم کفش عروسکی می‌باشد. از این کفش در مهمانی‌ها استفاده کنید. دختر شما می‌تواند لباس دخترانه کودک مانند پیراهن و سارافون را با کفش عروسکی استفاده کند. در انتخاب رنگ آن دقت کنید تا فرزند شما بتواند آن را با انواع رنگ و مدل لباس دخترانه رسمی بپوشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع لباس دخترانه کوک تابستانی به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه نمایید. می‌توانید از کارشناسان این مجموعه در مورد ست کردن انواع پوشاک با یکدیگر نیز راهنمایی بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *