سایر مقالات

استایل تابستانی پسرانه

استایل لباس تابستانی پسرانه

استایل های تابستانی پسرانه

نام تابستان که به میان می‌آید، نام فشن و مد را هم به دنبال خواهد داشت. طراحان لباس هم برای فصل گرما و هم برای فصل سرما زیباترین و شیک‌ترین پوشاک را طراحی می‌کنند. می خواهیم پوشاک تابستانه بچه گانه را بررسی کنیم. می‌دانید که انواع لباس پسرانه شیک شامل حال این نوع پوشاک می‌شود. اما چه استایلی را در این فصل برای کودک خود در نظر بگیریم؟ می‌شود با لباس پسرانه کودک استایل‌های تابستانی جذابی را رقم زد؟ بله شما می‌توانید با دانستن چند نکته استایل چشم گیری را برای کودک خود بیافرینید. فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل در ادامه این نکات را برای شما ذکر خواهد کرد.

خنک بپوشید

اولین نکته ای که باید در خرید لباس بچه گانه تابستانه در نظر بگیرید، خنک بودن آن است. پس برای اینکه از تعریق پسر بچه خود جلوگیری کنید و همچنین خودش در پوشاکی که به تن دارد راحت باشد و احساس سبکی کند، بهتر است که از لباس‌های تولید شده از الیاف طبیعی خنک مانند نخ و پنبه استفاده کند. پس قبل از انتخاب مدل لباس پسرانه کودک فارغ از هر مدل و هر رنگی، به جنس آن توجه کنید. جنس لباس آنقدر اهمیت دارد که اگر از نوع مرغوبی نباشد، می تواند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و خارش‌های شدید شود. پس اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب لباس کودک همین جنس آن است. حتما در فصول گرم سال لباس‌های نخی و خنک بر تن فرزندتان کنید.

لباس لایه لایه؟

یکی از مواردی که باید آن را رعایت کنید این است که برخی از استایل ها مخصوص پاییز و بهار هستند و در تابستان جز بالا بردن درجه حرارت بدن کودک شما هیچ کاربرد دیگری ندارند. یکی از مثال‌های بارز این قضیه پوشیدن لباس به سبک لایه لایه است. پیشنهاد ما این است که لباس پسرانه کودک را در فصل گرما به صورت لایه لایه بر تن او نپوشید تا در طی مدت زمان کوتاهی دچار ناراحتی نشود و عرق نکند. فراموش نکنید که راحتی کودک شما در لباس بچه گانه حرف اول را می‌زند. لایه لایه یعنی قسمت بالاتنه او شامل دو مدل لباس باشد. مثلا وقتی یک تیشرت در زیر و یک پیراهن پسرانه روی آن می پوشید یعنی لایه لایه لباس پوشیده‌اید؛ درست همان کاری که با یک هودی و یک پالتو در زمستان انجام می‌دهید.

مونوکروم

یکی از روش‌هایی که می‌توانید برای پوشاندن لباس پسرانه شیک به کودک خود انجام دهید، رعایت سبک مونوکروم است. این استایل بسیار شیک و ترند است و کاملا مناسب تابستان می‌باشد. در این استایل شما یک رنگ لباس را می پوشید و یا از سایه های مختلف یک نوع رنگ برای ست کردن بالا پوش و پایین پوش استفاده می‌کنید، به عنوان مثال اگر بخواهید ست لباس پسرانه کودک خود را طوسی انتخاب کنید، می‌توانید یک شلوار طوسی تیره برای او خریداری کنید و تیشرت او را کمی روشن‌تر انتخاب کنید. تک رنگ لباس پوشیدن در تابستان می‌تواند لباس پسرانه شیک فرزند شما را خاص‌تر نشان دهد.

پوشیدن تیشرت

اصولا وقتی نام تابستان همراه با تیپ اسپرت می‌آید، ذهنمان به سمت ساده‌‌ترین و در عین حال شیک‌ترین نوع لباس پسرانه کودک می‌رود؛ و آن لباس چیزی نیست جز تیشرت! جذابیت استایل اسپرت و خیابانی پسر بچه شما با تیشرتی راحت و سبک و در عین حال شیک، چند برابر خواهد شد. به تیشرت‌های یقه دار که معمولا دارای تعداد کمی دکمه نیز هستند، پولوشرت می‌گویند. می‌توانید انواع پولوشرت، تیشرت یقه هفت و تیشرت یقه گرد با یک شلوار و یا شلوارک پسرانه ست کنید. ترکیب تیشرت و شلوار جین نیز می‌تواند لباس پسرانه شیک فرزند شما را جذاب کند. ترکیب تیشرت سفید با یک کتانی سفید نیز می‌تواند لباس پسرانه کودک را چشم نوازتر کند.

شلوار جین

این نوع لباس پسرانه شیک، از آن دسته از لباس‌ها است که همواره بین مردم در هر سنی پرطرفدار بوده است. اما شلوار جین برای تابستان کمی ضخیم به نظر می‌رسد! طراحان لباس بیکار ننشستند و فکری اندیشیدند؛ آنها انواع این شلوار را با پارچه‌های خنک‌تر و نازک‌تر طرح جین تولید کرده و در فصول گرم آنها را روانه بازار می‌کنند. راحت‌ترین و ساده‌ترین و در عین حال شیک‌ترین تیپ این نوع لباس پسرانه کودک، همراه با یک تیشرت است.

پیراهن سفید پسرانه

این نوع لباس پسرانه شیک، جذابیت استایل کودک شما را چند برابر خواهد کرد. کافی است این نوع لباس پسرانه کودک را با یک شلوار جین بر تن کودک خود کنید و تیپی اسپرت برای او بیافرینید و یا آن را با یک شلوار رسمی‌تر مانند کتان بپوشد و استایلش را رسمی نشان دهد. این لباس پسرانه کودک بسیار خنک نیز هست. به همراه این لباس، کفشی مانند کفش کالج مناسب خواهد بود.

پیراهن هاوایی

پیراهن فلورال یا هاوایی نوعی از انواع لباس پسرانه کودک است که طرح‌های زیبا و جذابی هم دارد و به دلیل رنگ‌های شاد آن، توجه کودکان را بسیار به خود جلب می‌کند. جنس آنها بسیار خنک است و به همین دلیل به آنها پیراهن‌های تابستانه یا ساحلی نیز می‌گویند. کودک شما در این نوع لباس پسرانه کودک بسیار راحت خواهد بود. این نوع لباس بچه گانه را با شلواری جین و یا شلواری کتان بر تن پسر بچه خود کنید. کودک شما می‌تواند این لباس بچه گانه را با یک شلوارک در کنار ساحل نیز بپوشد.

شلوارک

شلوارک پر کاربردترین و پر استفاده‌ترین نوع لباس پسرانه کودک در فصل تابستان است. شلوارک در انواع مختلف با جنس‌های متفاوت، شامل طرح‌ها و رنگ‌های بسیاری تولید و به بازار عرضه می‌شود. نوع کتان و نوع جین این نوع لباس پسرانه شیک را می‌توانید با تیشرت و یا پلوشرت به عنوان استایل کژوال و اسپرت بر تن پسر بچه خود کنید تا او چند دست لباس پسرانه کودک خنک و راحت داشته باشد. شما عزیزان می‌توانید برای بازدید از انواع لباس بچه‌گانه، به فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل مراجعه کنید. در این فروشگاه انواع لباس پسرانه کودک و انواع لباس دخترانه کودک در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است. می‌توانید از کارشناسان این مجموعه برای ست کردن این نوع پوشاک راهنمایی بخواهید و پس از انتخاب، خرید خود را نهایی کنید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *