سایر مقالات

درباره لباس تابستونی پسرونه چی می‌دونیم؟

لباس راحتی تابستانی پسرانه

لباس راحتی تابستانی پسرانه

درست است که همیشه باید به استایل فرزند خود اهمیت ویژه‌ای دهیم، اما این را باید بدانیم که راحتی حرف اول را می‌زند. فرزند شما می‌تواند حتی در خانه هم با انواع لباس پسرانه، شیک و خوش استایل باشد. گفتیم که راحتی مهم‌ترین ویژگی برای پوشاک فرزند شما است. از آنجا که تابستان فصل گرمی است باید اهمیت بیشتری به لباس پسرانه کودک خود بدهید تا تعریق باعث اذیت شدن او نشود و دچار حساسیت‌های پوستی نیز نشود. در ادامه انواع مدل لباس پسرانه راحتی و جنس آنها را بررسی خواهیم کرد.

 مزایای لباس راحتی تابستانی

ایجاد حس آرامش و انتقال حس راحتی به کودک مهم ترین مزیت این نوع لباس پسرانه کودک است. این مدل لباس پسرانه باعث می‌شود که فرزند شما جنب و جوش داشته باشد و مشغول بازی و انجام فعالیت‌هایش شود اما به هیچ وجه حرکاتش محدود نخواهد شد. شستشوی این مدل لباس پسرانه راحت است. با پوشیدن لباس‌های راحتی شیک، فرزند شما می‌آموزد که حتی در خانه و با پوشاک بسیار راحت هم می‌توان خوش استایل بود.

کاربرد این مدل لباس پسرانه

ما می‌توانیم لباس راحتی را به دو دسته خانگی و اسپرت تقسیم کنیم. تکلیف لباس‌های خانگی که مشخص است و فرزند شما آن را چه به صورت تک و چه به صورت ست در خانه می‌پوشد. اما گاهی لباس‌های اسپرت نیز آنقدر راحت، مقاوم و سبک هستند که جزو این مدل لباس پسرانه قرار می‌گیرند. به عنوان مثال یک تیشرت سبک و خنک با یک شلوارک می‌تواند برای پسر بچه شما به عنوان یک لباس اسپرت در جمع‌های دوستانه و خانوادگی هم مناسب باشد؛ این در حالی است که این مدل لباس پسرانه، جزو دسته پوشاک راحتی نیز محسوب می‌شود. حتی فرزند شما می‌تواند با این نوع پوشاک در خانه و یا بیرون از خانه با دوستانش نیز بازی کند. هنگام بازی و فعالیت زیاد لباس راحتی مناسب بهترین گزینه است.

جنس‌های لباس راحتی تابستانی

در مورد جنس ابتدا به ماندگاری و دوام آن توجه کنید. پسرها فعالیت زیادی دارند و معمولا لباس‌هایشان را زود کثیف می‌کنند. پس جنس لباس پسرانه کودک باید طوری باشد که هم در برابر فعالیت او و هم شستشوی زیاد مقاومت بالایی داشته باشد. حتما جنس این مدل لباس پسرانه باید با الیاف طبیعی مانند کتان، نخ و پنبه تولید شده باشد تا هم سبک و راحت باشد و هم پوست حساس فرزند شما را اذیت نکند.

انواع لباس راحتی تابستانی پسرانه

اما چند مدل لباس پسرانه راحتی وجود دارد؟ در جواب باید بگوییم که انواع بسیاری از این مدل‌ها چه به صورت تک و چه به صورت ست تولید و عرضه می‌شود. تاپ، تیشرت، شلوارک، پیراهن ساحلی یا هاوایی، شلوار و تیشرت لانگ از جمله انواع مدل لباس پسرانه راحتی تابستانه هستند. می‌توانید در منزل از تاپ و شلوارک استفاده کنید. می‌توانید از مدل‌های دیگر هم چه در منزل و چه به عنوان لباس اسپرت در بیرون از منزل استفاده کنید. پر طرفدارترین لباس پسرانه کودک تابستانی در بین پسر بچه‌ها تاپ و شلوارک یا تیشرت و شلوارک است.

سایز لباس پسرانه راحتی

در مورد انواع مدل لباس تابستانه پسرانه دو نکته را هرگز فراموش نکنید. اول اینکه تابستان بسیار گرم است و اصلا نباید بر تن فرزند خود لباس تنگ یا جذب کنید. پس باید انواع لباس پسرانه کودک را گشادتر انتخاب کنید. نکته دوم این است که کودک شما در حال رشد است و لباس او تا تابستان سال بعد برایش کوچک خواهد بود. پس بهترین راه چیست؟ بهترین و به صرفه ترین کار این است که شما لباس پسرانه کودک را یک سایز بزرگ‌تر خریداری کنید. تا هم در بدنش آزاد باشد و به تنش نچسبد و هم بتواند سال بعد هم از آن مدل لباس پسرانه استفاده کند.

رنگ‌های لباس راحتی

ابتدا ذهنیت رنگ‌های دخترانه و رنگ‌های پسرانه را کنار بگذارید. کودکان نیاز دارند که لباس با هر رنگی را بپوشند و ما نمی‌توانیم یک رنگ را مختص دختر و دیگری را مخصوص پسر بدانیم. با این ذهنیت لباس پسرانه کودک را تهیه کنید که بهتر است روشن باشد. رنگ های شاد و روشن برای تابستان بسیار مناسب هستند و علاوه بر آن تاثیر بسیار خوبی بر روحیه پسر بچه شما دارند و اعتماد به نفس او را نیز بالا می‌برند.

پوشیدن لباس

اگر پسر بچه شما نوزاد است و شما لباس را بر تن او می‌کنید، سعی کنید به این دو نکته توجه کنید؛ اولین نکته این است که بهترین مدل لباس پسرانه برای او سرهمی است. سرهمی لباس بسیار راحتی است. از آنجا که در قسمت وسط پا دکمه دارد دیگر شما لازم نیست چند بار در طول روز لباسش را در بیاورید و دوباره بر تنش کنید تا پوشک او را عوض کنید؛ این‌گونه او نیز اذیت نمی شود. نکته دوم این است که در خرید این مدل لباس پسرانه دقت کنید که حتما در قسمت یقه نیز دکمه داشته باشند؛ این‌گونه نوزاد شما هنگام پوشیدن و در آوردن لباس اذیت نخواهد شد. اگر پسر بچه شما بزرگ‌تر است و خودش لباس‌هایش را تعویض می‌کند، از مدل‌هایی از لباس پسرانه کودک استفاده کنید که راحت تعویض شوند و او در پوشیدن و در آوردن آنها دچار مشکل نشود. به همین منظور بهتر است از خرید انواع مدل لباس پسرانه با یقه‌های خیلی تنگ خودداری کنید.

انتخاب نهایی

با توجه به ویژگی‌هایی که ذکر شد، انواع لباس پسرانه کودک راحتی تابستانی را در فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل به فرزند خود نشان دهید. زیرا انتخاب نهایی با او است. او قطعا لباسی را با علاقه خواهد پوشید که مورد پسندش باشد. اجازه دهید بعد از اینکه شما جنس و مدل لباس پسرانه را تایید کردید، او خودش رنگ و طرح آن را انتخاب کند. این کار از نظر روانشناسی برای رشد شخصیت او نیز مفید خواهد بود. از آنجا که خرید اینترنتی لباس بچه گانه هم در وقت شما صرفه جویی می کند و هم از لحاظ قیمت، به صرفه‌تر است می‌توانید خرید انواع مدل لباس پسرانه راحتی را با بازدید فروشگاه لباس بچه گانه تی تی گل با آسودگی خیال انجام دهید. کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی خواهند کرد تا ست جذاب و زیبایی برای فرزند خود خریداری نمایید.

در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید از کارشناسان این مجموعه از طریق پیج اینستاگرام یا کانال تلگرام تی تی گل راهنمایی بخواهید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *